Karta gwarancyjna AEG

Rozwiązanie

W AEG bardzo dużą wagę przykładamy do ochrony środowiska i poprawy stanu naszej planety. Dlatego też, w celu zmniejszenia zużycia papieru, zrezygnowaliśmy w drukowania naszych kart gwarancyjnych w formie papierowej. Karty te nie są obecnie wymagane w przypadku usługi gwarancyjnej.

Podstawą gwarancji producenta jest dowód zakupu wystawiony w momencie zakupu urządzenia, czyli faktura lub paragon. Można go przedstawić również w formie elektronicznej.

W przypadku płyt do zabudowy konieczne jest ich podłączenie przez osoby uprawnione. Pamiętaj, aby fachowiec wystawił odpowiednie poświadczenie prawidłowo montażu. Takie poświadczenie powinno zawierać dane urządzenia oraz numer uprawnień osoby upoważnionej do instalacji urządzenia. Te dane można zapisać w dowolnym miejscu lecz sugerujemy zapisanie ich np. w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

Czy ten artykuł był pomocny?

Znajdź instrukcję obsługi

Znajdź rozwiązanie swojego problemu lub pobierz instrukcję obsługi urządzenia.

Znajdź instrukcję

Części zamienne i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.

Do sklepu internetowego

Zarejestruj urządzenia

Zarejestruj swoje urządzenia w Myaeg i znajdź wszystko, czego potrzebujesz w jednym miejscu.

Zarejestruj produkt

Kontakt z nami

Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Jeśli nie masz pewności, jak postępować lub nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci pomoże.

Skontaktuj się z nami