Oryginalność części zamiennych stosownych podczas napraw przez serwisy autoryzowane
Problem
- Część wymieniona przez serwis wygląda inaczej, niż zastosowana fabrycznie.
- Część nie posiada logo producenta.
- Czy w ramach napraw gwarancyjnych stosowane są tylko oryginalne części zamienne?
Dotyczy
- Sprzęty AGD produkowany przez Grupę Electrolux
- Części zamienne stosowane przez serwisy autoryzowane
Rozwiązanie
Stosowane przez serwisy autoryzowane w ramach napraw części zamienne są w 100% oryginalne i pochodzą z dystrybucji firmy Electrolux.
W ramach napraw mogą być zastosowane uniwersalne części zamienne, które są kompatybilne z różnymi modelami naszych marek. Wymieniane części mimo różnic estetycznych mają identyczną jakość oraz funkcjonalność względem części fabrycznych.
Wyznacznikami oryginalności części nie są:
- kolor elementów części, np. kolor włosia;
- kolor akcesoriów, np. kolor szczotki;
- brak logo producenta, np. Electrolux lub AEG.
Oryginalne części zamienne oraz akcesoria znajdziesz również w naszym .
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Uchwyt ścienny do odkurzaczy bezprzewodowych 800
- ULTIMATE 800 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - funkcja samoczyszczenia nie uruchamia się
- Turboszczotka z owalnym złączem
- ULTIMATE 8000 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - ikona mruga w przypadku braku wody w zbiorniku na czystą wodę
- ULTIMATE 800 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - wskaźnik mocy (3 diody LED) miga trzy razy przed wyłączeniem
- ULTIMATE 8000 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - fałszywy alarm zbiornika na brudną wodę
- ULTIMATE 800 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - na wyświetlaczu miga napis „TURBO”
- ULTIMATE 800 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - ikona „Zbiornik na brudną wodę pełny” miga
- ULTIMATE 800 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - Poziom mocy nie mógł być automatycznie dostosowany w trybie AUTO
- ULTIMATE 800 odkurzacz bezprzewodowy Wet&Dry - problemy z ładowaniem