Jak mogę usunąć urządzenie z aplikacji?
Problem
- Jak mogę usunąć urządzenie z aplikacji?
Dotyczy
- Aplikacja AEG
- Aplikacja Electrolux
Rozwiązanie
W zależność od wersji pobranej aplikacji mobilnej, istnieją dwie możliwości usuwania urządzenia z aplikacji Electrolux / AEG:
Sposób 1
- Otwórz aplikację i kliknij „koło zębate” (ustawienia)
- W sekcji „Ustawienia produktu” wybierz urządzenie, które chcesz usunąć.
- Otwórz „Konfigurację w aplikacji” i wybierz „Usuń z konta”. Potwierdź swój wybór przyciskiem „Usuń”.
Sposób 2
- Otwórz aplikację i wybierz urządzenie, które chcesz usunąć.
- W sekcji urządzenia wybierz symbol trzech kropek w prawym górnym rogu ekranu.
- Wybierz "Usuń urządzenie" z listy i potwierdź wybór.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Pralka wyświetla komunikat o błędzie E20 lub C2, emituje 2 sygnały dźwiękowe/2 mignięcia, nie wypompowuje wody
- Pralka wyświetla komunikat o błędzie E60
- Drzwi pralki są zamknięte i nie można ich otworzyć
- Ikona "czyszczenie bębna" pojawia się na wyświetlaczu pralki
- Czy można zmienić kierunek otwierania drzwi pralki?
- Długość trwania programów prania i suszenia
- Nie można wypoziomować pralki ładowanej od góry
- Pralka wyświetla komunikat o błędzie E40 lub emituje 4 sygnały dźwiękowe / 4 mignięcia
- Pozostały czas trwania programu w pralkach
- Bęben pralki stawia opór podczas próby ręcznego obracania