Części zamienne i akcesoriaCentrum pomocy
  • Części zamienne i akcesoria
  • Centrum pomocy

Z ekspresu po włączeniu wypływa woda o nieprzyjemnym zapachu

Problem

  • Z ekspresu po włączeniu wypływa woda o nieprzyjemnym zapachu

Dotyczy

  • Ekspres do kawy do zabudowy

Rozwiązanie

  1. Sprawdź wodę w zbiorniku jest świeża.
  2. Jeśli powyższa porada nie wyeliminuje problemu, zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

  • Wyłączenie trybu DEMO w ekspresie do kawy z pokrętłem sterującym
  • Ekspres do kawy - rodzaj młynka
  • Ekspres do kawy wyświetla komunikat „ALARM OBECNOŚCI PĘCHERZYKÓW POWIETRZA”
  • Ekspres do kawy wyświetla komunikat "ODKAMIENIANIE KAWIARKA ZABLOKOWANA", nie można przyrządzić kawy
  • Ekspres nie mieli kawy
  • Jak często czyścić elementy wbudowanego ekspresu do kawy?
  • Kawa nie wypływa z wylotów kawy, ale przepływa przez drzwiczki kontrolne
  • Blok zaparzający ekspresu do kawy umieszczony jest zbyt nisko
  • Barwa urządzenia według palety RAL
  • Komunikat "ALARM OGÓLNY! " pojawił się na wyświetlaczu ekspresu do kawy
Logo

Smak

Podążaj za smakiemMastery RangeMastery CollectionConnectivityMatt BlackPłyty indukcyjnePiekarniki paroweOkapyChłodnictwoZmywarki

Troska o tkaniny

Zadbaj o ubraniaNowa linia urządzeń pralniczychAplikacja My AEGPralkiSuszarkiPralko-suszarki

AEG Polska

PromocjePrzepisyStudia kuchenneNagrody i wyróżnienia

Serwis i pomoc techniczna

Rozwiązywanie problemówZnajdź sklepPunkty serwisoweInstrukcje obsługiPobierz katalogiGwarancjaPakiety ochronneCzęsto zadawane pytaniaArchiwum

Skontaktuj się z nami

Kontakt z AEGZarejestruj produktSubskrybuj newsletterInformacje o AEGYoutube
  • Informacje prawne
  • Powiadomienie o plikach cookie