Jak sprawdzić w aplikacji My AEG Care / My Electrolux Care, jeśli pranie jest gotowe?
Problem
- Czy aplikacja my AEG Care / my Electrolux Care powiadomi o zakończeniu cyklu?
- Jak sprawdzić w aplikacji, czy pranie jest zakończone?
Dotyczy
- pralka z funkcją connectivity
Rozwiązanie
Aplikacja powiadomi o zakończeniu cyklu prania za pomocą powiadomienia push dzięki połączeniu z pralką z funkcją connectivity
W ustawieniach aplikacji możesz wybrać, które kategorie powiadomień chcesz otrzymywać, włączając lub wyłączając je indywidualnie
przykładowe powiadomienia z aplikacji my AEG Care / my Electrolux Care

* Powiadomienia push to wyskakujące wiadomości, które telefon komórkowy może odbierać, nawet gdy powiązana aplikacja nie jest uruchomiona
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Pralka wyświetla komunikat o błędzie E40 lub emituje 4 sygnały dźwiękowe / 4 mignięcia
- Drzwi pralki są zamknięte i nie można ich otworzyć
- Długość trwania programów prania i suszenia
- Pozostały czas trwania programu w pralkach
- Bęben pralki stawia opór podczas próby ręcznego obracania
- Filtr odpływowy pralki jest zakleszczony, nie można go wyjąć
- Pralka nie podgrzewa wody i nie wyświetla kodu błędu
- Dlaczego przed pierwszym użyciem w mojej pralce jest woda lub wilgoć?
- Pralka ładowana od góry nie posiada filtra/nie można zlokalizować filtra w pralce ładowanej od góry
- Jak aktywować funkcję „Zdalny start” w mojej pralce podłączonej do Wi-Fi?