Jak sprawdzić w aplikacji My AEG Care / My Electrolux Care, jeśli pranie jest gotowe?
Problem
- Czy aplikacja my AEG Care / my Electrolux Care powiadomi o zakończeniu cyklu?
- Jak sprawdzić w aplikacji, czy pranie jest zakończone?
Dotyczy
- pralka z funkcją connectivity
Rozwiązanie
Aplikacja powiadomi o zakończeniu cyklu prania za pomocą powiadomienia push dzięki połączeniu z pralką z funkcją connectivity
W ustawieniach aplikacji możesz wybrać, które kategorie powiadomień chcesz otrzymywać, włączając lub wyłączając je indywidualnie
przykładowe powiadomienia z aplikacji my AEG Care / my Electrolux Care
* Powiadomienia push to wyskakujące wiadomości, które telefon komórkowy może odbierać, nawet gdy powiązana aplikacja nie jest uruchomiona
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak prać mikrofibrę?
- Wyświetlacz pralki nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej
- Time Manager - sposób działania w pralkach
- Urządzenia z funkcją Connectivity - aplikacja nie może połączyć się z urządzeniem
- Rok i miejsce produkcji sprzętów AGD - w jaki sposób sprawdzić?
- Pralka wyświetla komunikat o błędzie E10, E11, C1 lub emituje 1 sygnał dźwiękowy / 1 mignięcie
- Piana i resztki proszku do prania gromadzą się w pralce
- Po oczyszczeniu filtra pompy, urządzenie buczy i nie rozpoczyna prania
- Czy można zmienić kierunek otwierania drzwi pralki?
- Pralka wyświetla kłódkę i nie reaguje na przyciski