Jak podłączyć pralkę, suszarkę lub pralko-suszarkę do aplikacji My AEG Care?
Rozwiązanie

Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak połączyć pralkę, suszarkę lub pralko-suszarkę AEG do aplikacji My AEG Care. Aplikacja zapewni Ci inteligentne wsparcie, wskazówki i sugestie dotyczące prania oraz poprawi Twoje wrażenia z prania. Pomoże dobrać najbardziej energooszczędny program, lepiej wykorzystać pojemność bębna czy prać i suszyć tak, żeby zużyć jak najmniej wody oraz zadbać o tkaniny.
Czego będziesz potrzebować do podłączenia pralki i suszarki do aplikacji AEG Care?
1. Sieć bezprzewodowa z połączeniem internetowym
2. Urządzenie mobilne podłączone do Twojej sieci bezprzewodowej
Uwaga: Obsługiwane są tylko sieci działające w paśmie 2,4 GHz. Jeśli masz więcej niż jedną sieć domową, piekarnik i urządzenie mobilne będą musiały być podłączone do tej samej sieci (2,4 GHz).
Jak się połączyć pralkę, pralko-suszarkę lub suszarkę bębnową z aplikacją My AEG Care?
Twój produkt może mieć kod QR na krawędzi obudowy przy drzwiach urządzenia. Jeśli znajdziesz tam kod QR, wykonaj czynności opisane w pierwszej sekcji poniżej. Jeśli nie, przewiń dalej w dół i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zamiast tego połączyć się ręcznie.
Opcja 1: Podłącz swoje urządzenie za pomocą kodu QR
1. Zeskanuj kod QR, aby pobrać naszą aplikację My AEG Care
Zeskanuj kod QR na krawędzi drzwi urządzenia (pralki, pralko-suszarki lub suszarki bębnowej) za pomocą aparatu w urządzeniu mobilnym. Nastąpi przekierowanie do aplikacji My AEG Care w sklepie z aplikacjami (Google Play lub Apple App Store). Aby zainstalować aplikację postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na urządzeniu mobilnym. Po instalacji utwórz konto lub zaloguj się przy użyciu danych użytych do utworzenia konta na na .
2. Włącz swoje urządzenie i jego Wi-Fi
Upewnij się, że zarówno urządzenie AEG jak i funkcja zdalnego uruchamiania są aktywne. W razie potrzeby zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby włączyć zdalne uruchamianie.
3. Ponownie zeskanuj kod QR za pomocą skanera aplikacji
W aplikacji wybierz typ urządzenia i upewnij się, że wymagane uprawnienia są dozwolone. Następnie ponownie zeskanuj kod QR, tym razem za pomocą aplikacji My AEG Care, i podłącz urządzenie do sieci przez aplikację. Aby zakończyć proces, nadaj produktowi nazwę w aplikacji.
Oto podsumowanie wideo czynności potrzebnych do połączenia urządzenia z aplikacją. Model pokazany na filmie może różnić się od Twojego, ale czynności niezbędne do wykonania są jednakowe.
Opcja 2: Podłącz urządzenie ręcznie
1. Pobierz naszą aplikację i zaloguj się
Zainstaluj aplikację My AEG Care na swoim telefonie lub tablecie, utwórz konto lub zaloguj się przy użyciu tych samych danych, których zostały użyte do utworzenia konta na .

2. Włącz swoje urządzenie i jego Wi-Fi
Włącz urządzenie i aktywuj Bluetooth i/lub Wi-Fi. Sprawdź również, czy w telefonie jest aktywna funkcja Bluetooth i czy masz połączenie z domową siecią Wi-Fi, do której chcesz podłączyć pralkę, suszarkę bębnową lub pralko-suszarkę Electrolux. Ważne: musi być to sieć działająca w paśmie 2,4 GHz.
3. Połącz telefon z Wi-Fi urządzenia
W aplikacji My AEG Care wybierz typ swojego urządzenia i podłącz je do sieci domowej. Połącz telefon z urządzeniem za pomocą Bluetooth lub Wi-Fi.
4. Podłącz urządzenie do domowej sieci Wi-Fi
Aplikacja poprosi o połączenie urządzenia z poświadczeniami domowej sieci Wi-Fi.
- Znajdź swoją domową sieć Wi-Fi i wprowadź hasło
- Poczekaj na połączenie. Może to potrwać do jednej minuty
- Nadaj swojemu urządzeniu nazwę w aplikacji
Oto podsumowanie wideo z instrukcjami dotyczącymi łączenia urządzenia z aplikacją. Model pokazany na filmie może różnić się od Twojego, ale czynności są takie same.
W przypadku urządzeń z systemem iOS zobacz pierwszy film:
W przypadku urządzeń z systemem Android zobacz drugi film:
Aby uzyskać więcej informacji na temat konkretnego modelu urządzenia, zapoznaj się z instrukcją obsługi.
Czy ten artykuł był pomocny?
Powiązane artykuły
- Jak ustawić temperaturę w pralce dla programu ECO 40-60?
- W jakiej temperaturze działa program parowy pralki?
- Podczas prania słychać brzęczenie
- Wyświetlacz pralki nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej
- Pralka wyświetla kod błędu EHO, EH0
- Uszczelka drzwi pralki jest poluzowana, uszkodzona lub odkształcona
- Pralka ładowana od góry nie posiada filtra/nie można zlokalizować filtra w pralce ładowanej od góry
- Filtr odpływowy pralki jest zakleszczony, nie można go wyjąć
- Długość trwania programów prania i suszenia
- Ważna aktualizacja: Aplikacje AEG/Electrolux nie są już wspierane na Androidzie 9 i 10