Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła
Problem
- Nie mogę zalogować do swojego konta
- Poproszono o nowe hasło, ale nie otrzymano linku do resetu hasła.
- Nie otrzymałem wiadomości e-mail dotyczącej resetowania hasła.
- Problem z zalogowaniem do konta.
Rozwiązanie
Sprawdź foldery wiadomości
Częstą przyczyną jest to, że wiadomość z linkiem do resetu hasła została przeniesiona do folderu Spam lub Wiadomości-śmieci w Twojej skrzynce mailowej.
Wyczyść pamięć podręczną i spróbuj innej przeglądarki
- Wyczyść pamięć podręczną (cookies) swojej przeglądarki – sposób zależy od używanej przeglądarki.
- Spróbuj zalogować się w innej przeglądarce lub na innym urządzeniu.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta
Jeżeli powyższe kroki nie rozwiążą problemu z logowaniem lub resetem hasła, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux, które pomoże odzyskać dostęp do konta.