Nie mogę zalogować się do swojego konta / Nie dotarł mail z resetem hasła

Problem

  • Nie mogę zalogować do swojego konta
  • Poproszono o nowe hasło, ale nie otrzymano linku do resetu hasła.
  • Nie otrzymałem wiadomości e-mail dotyczącej resetowania hasła.
  • Problem z zalogowaniem do konta.

Rozwiązanie

Sprawdź foldery wiadomości

Częstą przyczyną jest to, że wiadomość z linkiem do resetu hasła została przeniesiona do folderu Spam lub Wiadomości-śmieci w Twojej skrzynce mailowej.

Wyczyść pamięć podręczną i spróbuj innej przeglądarki

  • Wyczyść pamięć podręczną (cookies) swojej przeglądarki – sposób zależy od używanej przeglądarki.
  • Spróbuj zalogować się w innej przeglądarce lub na innym urządzeniu.

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta

Jeżeli powyższe kroki nie rozwiążą problemu z logowaniem lub resetem hasła, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Electrolux, które pomoże odzyskać dostęp do konta.

Czy ten artykuł był pomocny?

Łączność

Poznaj nasze nowoczesne urządzenia i stwórz bez wysiłku swój inteligentny dom.

Czytaj więcej